OFERTA DIGITALIZARE

agentie web design bucuresti

2022

WEBSITE PREZENTARE

  • Constructie Website Prezentare

    TEMA | LOGO | RESPONSIVE

  • Domeniul .ro/.com

    INCLUS IN PRET | VALABIL 12 LUNI

  • Gazduire/Hosting

    INCLUS IN PRET | VALABIL 12 LUNI

  • Optimizare si Promovare SEO

    3 EXPRESII | 6 LUNI - No.1 GOOGLE

  • Google Ads

    SEARCH | DISPLAY

  • Google Ads Credits

    BUGET PENTRU CAMPANII INCLUS

  • Facebook & Instagram

    BUSINESS PAGE | ADS

MAGAZIN ONLINE

  • Constructie Magazin

    TEMA | RESPONSIVE | 50 PRODUSE

  • Logo/Branding

    TEMA | RESPONSIVE | 50 PRODUSE

  • Domeniul .ro/.com

    INCLUS IN PRET | VALABIL 12 LUNI

  • Gazduire/Hosting

    INCLUS IN PRET | VALABIL 12 LUNI

  • Optimizare si Promovare SEO

    3 EXPRESII | 6 LUNI - No.1 GOOGLE

  • Google Ads

    SEARCH | DISPLAY

  • Facebook & Instagram

    BUSINESS PAGE | ADS

    Despre digitalizare si Oferta Start UP 2022

    Oferta Start UP 2022 | Programul Start–up Nation este un program de încurajare și de stimulare a înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, implementat de către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat (MMACA) prin intermediul Oficiilor Teritoriale pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și Cooperație (OTIMMC), în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 10/2017 pentru stimularea înființării de noi întreprinderi mici și mijlocii aprobată prin Legea nr. 112/2017, prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Hotărârii Guvernului nr. 23/2017 privind înființarea, organizarea și funcționarea Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

    Obiectivul principal al Programului îl constituie stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii și îmbunătățirea performanțelor economice ale acestora, crearea de noi locuri de muncă, inserția pe piață muncii a persoanelor defavorizate, șomerilor și absolvenților, creșterea investițiilor în tehnologii noi inovative. Programul se aplică pe întreg teritoriul României, în toate cele 8 regiuni de dezvoltare.

    Programul a fost inițiat de către Florin Jianu, fost ministru al Antreprenoriatului, care l-a introdus în programul de guvernare al Cabinetului Grindeanu la începutul anului 2017. Până în acest moment s-au desfășurat două ediții, România Start-up Nation 2017, România Start-up Nation 2018, iar Programul România Start-up Nation 2020 se va demara în primul trimestru al anului 2020[1] (aici gasiti cele mai noi detalii si informații).

    Pentru accesarea programului România Start-up Nation, firmele solicitante trebuie să îndeplinească mai multe condiții, dintre care le enumerăm mai jos pe cele mai importante:

    • Sunt SRL-D, SRL sau cooperații.
    • Sunt înființate după data intrării în vigoare a OUG-ului 10/30.01.2017
    • Nu au datorii la bugetul general consolidat și la bugetele locale
    • Au codul CAEN autorizat la ONRC în momentul depunerii primei cereri de tragere.
    • Creează minim 1 loc de muncă și îl mențin pe o perioadă de cel puțin 2 ani după implementarea proiectului.
    • Acționarul / acționarii nu au sau nu au avut calitatea de acționar sau asociat într-un alt IMM (SRL, SA sau SRL-D) care desfășoară sau a desfășurat aceeași activitate autorizată pentru care aplică în cadrul programului în anul anterior înscrierii sau în anul înscrierii până la deschiderea sesiunii de înscriere.

    Valoare finantare

    200.000 de lei (sau aproximativ 42.000 de euro) este suma maximă primită în cadrul programului. Aceasta reprezintă o contribuție de maximum 100% din valoarea proiectului.

    Atenție însă, chiar dacă întreprinzătorul poate să vină cu o contribuție proprie de 0% în ceea ce privește cheltuielile eligibile, este posibil să existe cheltuieli neeligibile necesare, cheltuieli neprevăzute și diferențe de cheltuieli la decontare, care dacă nu pot fi acoperite de întreprinzător din alte surse pot duce la blocarea întregului proiect.[2] De asemenea, având în vedere că va exista un număr maxim de 3 cereri de tragere pe an, e posibil ca întreprinzătorul să trebuiască să suporte câteva cheltuieli operaționale chiar și până la 4 luni, pentru a fi ulterior decontate.

    Cheltuielile eligibile sunt reprezentate de:

    • echipamente și utilaje
    • spații de lucru
    • autoutilitare
    • autoturisme, limitate însă la 36.000 lei și doar unul singur pe societate; limitările acestea nu sunt valabile pentru activitățile de taxi, școală de șoferi, rent-a-car
    • echipamente de climatizare / încălzire
    • echipamente de obținere a unei economii de energie
    • echipamente IT
    • mobilier
    • birotică
    • chirii – doar pentru spații care nu au destinație locativă
    • cheltuieli salariale complete în limita salariului mediu pe economie
    • realizare pagini web de prezentare, în limita a 8000 de lei
    • francize
    • licențe
    • cursuri de antreprenoriat
    • software
    • consultanță, în limita a 8000 de lei
    • TVA, cheltuială eligibilă doar pentru firmele care nu sunt plătitoare de TVA.

    Bunurile achiziționate în cadrul programului trebuie să fie noi, nu se acceptă second hand și nici variantele de finanțare prin leasing.

    Înscrierea se face online (varianta offline nu mai este disponibilă), pe o perioadă de 30 de zile calendaristice.

    Primul criteriu de evaluare este domeniul de activitate al firmei. Sunt avantajate firmele care au activități de producție (inclusiv producție IT) care primesc din start 40 de puncte. Urmează, în ordinea punctajului primit pentru domeniul de activitate, industriile creative (35 de puncte), serviciile (30 de puncte) și comerțul (25 de puncte).

    Al doilea criteriu îl reprezintă numărul de salariați pe care startup-ul se obligă să îi mențină după terminarea perioadei de implementare. Astfel, dacă firma care primește ajutor de minimis se obligă să mențină un singur loc de muncă cel puțin 24 de luni, proiectul este eligibil, dar nu primește nici un punct. Dacă firma se obligă să mențină cel puțin două locuri de muncă timp de 24 de luni, proiectul primește 20 de puncte.

    Al treilea criteriu de evaluare este dat de condiția persoanelor care vor fi angajate. Dacă firma se obligă prin proiect să angajeze cel puțin o persoană defavorizată sau șomer sau absolvent după anul 2012, proiectul primește 20 de puncte. Dacă ambii salariați sunt persoane defavorizate, șomeri sau absolvenți, proiectul primește 25 de puncte.

    Al patrulea criteriu este dat de modul în care firma va cheltui suma din finanțare. Astfel, proiectul primește 10 puncte dacă cel puțin 50% din ajutorul de minimis este destinat cumpărării de echipamente tehnologice și software-uri, prevăzute la punctele 2.1, 2.2 și 2.3.6.8.1 (inclusiv echipamente IT – tehnică de calcul) din HG 2139/2004.

    Conform ultimului criteriu de evaluare, proiectul primește cinci puncte dacă aplicantul se obligă să cumpere echipamente tehnologice sau software de ultimă generație (cu caracter inovativ). Se va face dovada caracterului inovativ de la furnizorii de bunuri achiziționate prin intermediul unui document care să ateste faptul că tehnologia de fabricare a acestora nu este mai veche de trei ani.

    La punctaje egale va prevala:

    • numărul de locuri de muncă ce urmează a fi create în cadrul programului;
    • numărul de locuri de muncă ocupate de persoane defavorizate / șomeri / absolvenți după anul 2012;
    • achiziția de echipamente tehnologice;
    • domeniul de activitate pe care accesează programul;
    • data și ora înscrierii în program.

    (sursa: Wikipedia)